Noaptea în baie – Diana Geacăr

noaptea în baia
căminului din kogălniceanu
totul e alb şi linişitit
nu e nicio pată
asta-s eu
chiar eu
faţa asta încreţită din oglindă
cu mâinile băgate adânc
în păr
cu pielea înroşită
şi lacrimi negre de rimel
numai în baie
îmi permit să plâng
la ora asta
în linişte
lăsând totul curat
în urma mea
asta-s eu
gura asta strâmbă şi tâmpită
de durere
care-mi şopteşte
continuu
ce proastă eşti
ce proastă eşti
doamne
cât eşti de proastă
*
citiţi traducerea în franceză :

http://wp.me/p1pjp4-hR

Lasă un răspuns

