Pe undeva în derivă – Petre Stoica

Doamnă de unde veniţi până ieri
şi eu eram în derivă aveţi picioare
atât de frumoase sunt coloanele iadului legaţi-mă
de ele târâţi-mă în foc sunteţi sora laptelui smoala
şi aveţi un portret generos nu sunteţi cumva Ofelia
nu fecioara aceea palidă a fost mâncata de raci
dumneavoastră aveţi piper sub piele aveţi şi sâni
şi zece unghii-porunci legaţi-mă de picioarele
proprii târâţi-mă pe aleile iadului altfel
vă rup portretul am zis
*
citiţi traducerea în franceză :
 
http://wp.me/p1pjp4-gm
Lasă un răspuns

