tocmai organizasem un atac subtil – Virgil Mazilescu

tocmai organizasem un atac subtil
când a bătut la uşa mea iubita
când i-am deschis cu întunecata
mea mână dreaptă
 
după aceea
eu am continuat jocul de şah
tocmai zâmbeam tocmai suceam
în extaz gâtul reginei
o tânăra mea sărmana sărmana regină
tocmai murmurase rugăciunea pieselor de şah
pe care o spun câteodată şi soldaţii de plumb
şi suceşte-ne nouă viaţă gâturile noastre
lemn carne ispită du-ne amin
*
citiţi traducerea în franceză :
http://wp.me/p1pjp4-5T
Lasă un răspuns

